Drakbåtsfestival i USA??

Nu ska vi snart åka iväg till nåt vattendrag för att paddla drakbåt. Och jag känner att det ju skulle vara klockrent om utbytesstudenterna skulle vinna detta, det skulle sitta som en smäck! Haha! In your face you big american people!
Annars har vi bara ätit frukost än så länge... typ så. Testade en sorts amerikanska flingor som heter Lucky Charms, VÄLDIGT sött, inget jag rekommenderar till frukost utan kanske snarare som godis på fredagskvällar. Men man måste ju få testa så man vet vad man ska hålla  sig till i framtiden.
Inatt är det någon Late outdoor movie, Fanny är pepp på att se den men jag vet inte jag. Det beror väldigt mycket på om det är någon bra film och om jag orkar hålla ögonen öppna. Så vi får se.
Drömde mardrömma inatt som utspelade sig i Sverige, så när jag vaknade kändes det bra att vara så långt borta. Inte för att jag inte saknar hemma lite, men det var ju som sagt långt ifrån spökena.
Men nu ska vi dra.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0