Dagens prestationer

Jaha, här sitter jag och bloggar igen. Har inte vart riktigt likt mig den senaste tiden, men det kanske har något med vårkänslorna att göra. Jag skyller allt på dem.
Kollade på herrstaffetten i skidskytte-VM (ja, jag vet men jag älskar att kolla på VM och OS och sånt), Sverige verkar alltid hamna på den förargliga fjärdeplatsen... Fast det är en lögn, vi vann distansloppet för damerna och i skid-VM (utan skytte) fick vi ju fem medaljer, men det känns ändå som att vi alltid kommer 4:a. Det var en riktigt spännande tävling idag i alla fall och det var många som missade måltavlorna.
Efter att jag kollat klart på det åkte jag och syster och tränade på Friskis. Var riktigt jobbigt idag faktiskt, svetten rann som aldrig förr. Men jag härdade ut och en halvtimme senare kändes det som att jag skulle kunna köra ett pass till... synd att det inte är några sena pass på fredagar.
Och det är mindre än en månad tills jag fyller år också. Knepigt det där, för man tänker inte alls lika mycket på det nu som när man var yngre. Jag tror att den som har störst chans att glömma min födelsedag är jag. 22 liksom, vad är det för ålder? Det är egentligen inte så många år men jag känner ändå att man borde ha åstadkommit något nu, eller varit med om något coolt i alla fall. Men det har jag inte, så jag antar att jag får se fram emot alla coola saker jag ska göra senare i livet...
Jaja, man får se vad som händer. Nu väntar sängen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0