Det går inte alltid som man har tänkt sig

Jag är tjejen som tänkt vara effektiv hela "sportlovet", men hur gick det med det egentligen?
Hade två lektioner att planera och så tänkte jag börja skriva på min rapport... jajjemen. Nu har jag i alla fall planerat lektionerna, rapporten är uppskjuten på obestämd framtid. Bra jobbat Camilla, bra jobbat!
Annars har jag... KOLLAT PÅ SKIDOR idag, damernas staffet gick väl som väntat - vi kom 7:a, inga medaljchanser så långt ögat nådde. Är grymt imponerad av Tysklands Magdalena Neuner dock, vilken bragdinsats på sista sträckan! Tysklad vann också, för den delen och allt berodde antagligen mer eller mindre på henne.
Kollade också lite på världscupen i sprint från Lahti, Charlotte Kalla kom 5:a och Emil Jönsson vann så det var roligt att se i alla fall.
Men nu är det slut på mina skidnörderier, detta var näst sista världscuptävlingen för i år och sen är säsongen över. Lite tråkigt, men det är snart glömt. Det är ju inte ens två månader kvar tills jag åker till Thailand, så jag har ju i alla fall något att se fram emot.
Idag har jag bara cirkelfysen att se fram emot, tycker i och för sig att det är überkul så det är kanske inte så "bara". 19.15 på Friskis kommer jag köra stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0