Lite av ingenting

Ja, idag är det söndag igen. Har inte gjort något särskillt än - solat lite, kollat på skidor, målat naglarna, vart ute med hunden. Men det är en ganska trevlig söndag.
Hunden har i alla fall parkerat sig på min kudde, verkar som att hon blev helt och totalt utmattad igår när vi var i Håltjärn och grillade korv och åt middag hos Tony. Moa och Emma har väldigt svårt att låta bli henne så hon fick inte alls slappna av lika mycket som hon brukar, det tar hon igen idag. Men det är väl sånt man har söndagar till.
Ska åka och träna sedan också, dags att vrida upp tempot lite, Core och Cirkelfys blir det. Kommer nog kännas bra.
Sedan avslutade jag min praktik i fredags också med KANONBETYG, så det är jag väldigt nöjd över, har ju hela tiden sagt att jag kommer bli en bra lärare så nu är det bara hålla i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0