Tankar från sängkanten

Dags att sova. Imorrn är det onsdag, då vet jag inte riktigt vad som händer, men det är kanske dags att ta itu med lite plugg och lite lektionsplanering. Blir ju sista veckan på praktiken nästa vecka och faktiskt sista veckan med praktik på väldigt länge. Känns dumt och tråkigt. Men sånt är livet ibland.
Annars är det mitt favoritmedelpass på Friskis imorrn, svårt att förklara varför jag tycker om det. Men det är hårt och jag gillar karln som håller i det, han ser stenhård ut. Och så är det bra musik. Har sett fram emot det här passet länge nu, han har inte varit på Friskis de senaste två veckorna så det är andra som har kört istället... och jag har blivit lika bitter varje gång. De andra passen kan vara bra, men de har liksom inte samma GO! i sig, inte samma svettframkallningsfaktor (äckligt men sant, och det är ju svettas man vill göra när man tränar).
Annars har det ju varit fettisdagen idag, trevligt, men jag har inte ätit någon semla. Tror inte jag tänker göra det heller, ska försöka i alla fall - man har ju en resa att se fram emot, och ett slutdatum att se bra ut i bikinin...
Det har också varit internationella kvinnodagen idag, men den verkar inte ha vart en tiondel så viktig som fettisdagen, wonder why...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0