Träning

Jepp, då var det dags att träna igen då. Har haft en vila på två dagar så nu orkar jag inte vila mer. Blir ett Station/baspass på Friskis, ett jättefint pass om man fågar mig. Och det där med "bas" är ju lite en illusion, man kan ju göra det så tungt man känner för.
Utöver passet blir det också totalt en promenad på 6 km, dvs sträckan till och från Friskis. Men det är bra, Thailand närmar sig ju och jag vet inte hur mycket min träning har gett rent utseendemässigt... inte så mycket att jag märker det i alla fall. Men flåset har ju blivit bättre i alla fall! Alltid något.
Men nu är det dags att snöra på sig skorna och ta sig ner till självaste träningsplatsen. Hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0